Friday, March 25, 2011

Satu Hari Di KL Sentral



Ainaa,Ayu dan Wanita Berfurdah....
Kisahnya Bermula Macam Ni




Satu petang yang indah tika aku sedang asyik berjalan-jlan di Masjid India bersama Puteri Ayu Nabila Ismail..selepas jalan-jalan maka kaki pun terjalan-jalan dengan sergam dan indahnya sebab kaki sakit hshh jauh tu dri Jalan Raja Laut berferri kan kaki ke Jalan Tuanku Abdul Rahman bermodalkan penat ke Masjid India..

Macam biasa,aku suka jadi tak betul,aku ajak Ayu ke Stesen Masjid India area ke Kelana Jaya.So aku ngan ayu ni wat muka sposen beli tiket kt kuanter....lepas itu perjalanan dari Stesen Masjid India ke KL Sentral pun berlepas....

(ting tung ting tiung!!!!! :Stesen KL Sentral..KL Sentral)
Aku pun trun dari LRT ke KTM Komunter.

Ayu pun letih hari tu sebab yelah kena jaga orentasi budak2 sekolah kt KeLemu tu kan so Ayu dan aku pun pegi beli tiket balik ke Kepong Sentral.

Letih punya pasal,aku dan ayu turun lah ke bawah..untuk menunggu tren ke Rawang...

Storyline ketika menunggu tren ke Rawang :

Aina : hshh ayu kenapa kau kesana kerusi disitu kan masih kosong...
Ayu : hshh ko ni aku nk berdiri kat sini...

aku cuba memarahi ayu....
ayu wat muka sposen ngan aku
hashh ayu ni...

Ayu : waa tren penuh laaa
Aina : eh jap2 ada pengummn baru

**** : Sekrang ini tren ke rawang,jika tren ini penuh sila menaiki tren shuttle ke Sg Buloh yang akan tiba dalam masa 5 minit (pastu korang translate sndiri bahasa inggeris).

Aku ngan ayu pun rilek kat belakang..tiba-tiba aku buat2 tak nampak. sebab aku rasa ada seseorang sedang memerhati aku dan ayu.ayu sengaja mengambil hp ku

Ayu : waa pic ngan skandal ni bukan AhmadNabilAiman ke??? waaa(ayu wat muka ntah pape2)
Aina : well ni Aiman ngan orang lain ni meh aku letak wallpaper Aiman berserban tu ek,macho kawan tu ek...
Ayu : elek ni pakwe ku lagi hensem dri pakwe mu tu
Aina : eh pakwe aku "ustaz" ni....hsh ko ni.....ayu

Ayu ketawa dari sposen ke 50sen.

sedang asyik2 bersembang aku saja buat2 pandang jam yang tertera ketibaan tren itu...eh kakak berfurdah tu watch kami dua lah....ngee~~

***Tren ke Sg Buloh akan tiba di platform no 4 ( bahasa inggeris...??? translate sndiri)

Makanya aku dan ayu naik tren ke Sg Buloh itu....dan duduk sebelah mnyebelah...

Aina : ayu ko perasaan tak ada akk berfurdah asyik pndang kita berdua jer dari tadi....
Ayu : aaa aku ada perasaan..asal ek??
Aina : x tahu ar..eii seram jugak tadi ... (istifar)
Ayu : aishh aku perasaan dia tgok kita dua dari tadi mata dia tu hshh
Aina : hshh aku pun agak seram jgak lah meremang bulu roma aku ni...
Ayu : eiii biarlah
Aina : tp seram,ku lihat matanya perghh tajam tu..mcm kita ni ntah ler..
Ayu : aishh x baik bersngka buruk kt orang biar shaja...

makanya aku pun x thu kenapa kakak bertudung furdah itu melihat antara aku dan ayu...hshh
cerita tamat

hahaha : Faham x??
tak yah faham..

(eh sapa pula ni...??? opss ni bukan wanita dimaksud kan....hnya sekadar gambar hiasan sahaja)
Hahahahahahahah

IniArtikelAinaAzizan

No comments:

Post a Comment

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu