Monday, June 6, 2011

Kau Kawan Rakan Dan Teman


Kau Kawan Rakan Dan Teman




Dulu Masa Mula kita Bertemu

Kau tak pernah tahu isi hati aku..
Malah kau kata,kaulah kawan aku..

Dulu Masa Mula kita kenal
Kau akrab dengan aku
Kemana aku pergi kau pasti ada
Kemana ada aku Di situ ada kau
Org Kata Kita Ibarat Isi Dan Kuku
Seperti Adik beradik..

Dulu Masa Mula Kita Kenal
Aku Sakit Kau Risau
Kau Sakit Aku Risau
Masa itu...aku ingat kaulah
Satu-satunya Kawan Aku...

Dulu Masa Kita Mula Kenal
Kau temani aku solat..
Lepas Solat..
Kau temani aku berzikir
Kau temani aku berIstifar
Kau Temani Aku BerDoa..

Dulu Masa Kita Mula Kenal..
Segala Masalah Kau
Cerita Kat Aku..
Segala Masalah aku
Cerita Kat Kau...

Dulu Masa Kita Mula Kawan
Biarlah apa orang nak cakap
Kita Just Kawan...
Tak Lebih dari itu..
Kau Ada Boyfriend/Girlfriend
Selalu Cemburu..
Hanya Kawan..
FAHAM MAKSUD KAWAN??
(yelah aku single sapa nk kt aku..aku x kisah mungkin jodoh aku kelak DISYURGA ABADI
Siapa Tahu,HANYA ALLAH yang TAHU)

Tapi...
Itu Semua Dulu...
Kau tahu aku banyak Masalah..
Kau tahu Aku selalu Buat Masalah
Kau Tahu aku yang bagi kau Masalah
Kau tahu aku yang sering bermasalah..

Kau Hina Aku..
Kau Benci Aku..
KAu Sanggup Buat Semua Org Benci Kat Aku
Besar Sangatkah Dosa Aku???

Masa tu..
Semua Kawan-kawan aku seperti tak percaya pada aku
Malah ada yang buat tak endah pada aku..
Takpe...
Aku Masih ada KELUARGA
Mereka Kawan Aku...
TEMAN AKU SEHIDUP SEMATI..

Masa tu juga..
Apa yang aku ceritakan
Semuanya Diam
Semuanya Bosan
Malah ada yang beredar dari situ..
"AH KAU LAYAK KAWAN DGN BDAK JAHAT JE"
Aku layak kawan dgn budak JAHAT..??
JAHAT Sangat ke Diorang tu..??

Masa tu juga..
Kau dengar dari mulut semua orang
Yang aku ni GAY/LESBIAN
Ha..???
Kenapa Kau tak tanya aku??
AKU MASIH LURUS
BUKAN BENGKOK??

Masa tu..
Kau Benci Aku...
Kau HINA Aku..
Kau Anggap Aku pembawa MasalaH..
Kau Cerca aku..
Kau Maki Aku..
Malah Kau Juga Pernah Berkata
"Tolong Jgan Kacau Hidup Aku dan Kawan-kawan aku lagi..
Pasal Aku tak Kacau Hidup Kau..Urusan aku Bukan Urusan kau"

Kalau Dulu..
Kau cakap Aku Kawan Kau
Yea...
Aku Memang Kawan Kau..
Kalau Dulu..
Kau cakap
Susah Senang Kita tetap Kawan
Yea...
Kita Memang Kawan
Tapi Semua itu Dulu..
Semua dah Berlalu..

Kalau Aku Ada Masa...
Aku Nak Jumpa Kau..
Aku Cuma Nak Cakap..

Terima Kasih Kerana Jadi Kawan Aku
Terima Kasih Kerana Sudi BerZikir Dengan Aku
Terima Kasih Kerana Sudi Tumpangkan Aku Dirumah Kau
Terima Kasih Kerana Jaga Aku Di Hospital Sewaktu Aku Sakit
Terima Kasih Kerana Sudi Berlanja Aku
Terima Kasih Kerana Sudi Angkat Telefon masa Aku Call Kau

Dan Masa tu juga
Aku Cuma Mahu Katakan

Terima Kasih Kerana BENCI Aku
Memang Aku Yang Mulakan Dahulu...

Terima Kasih Kerana HINA Aku
Memang Aku Suka Cari Masalah Dulu..

Terima Kasih Kerana Marah Aku
Kerana Aku Yang Buat Masalah Dulu

Terima Kasih Kerana Sudi GADUH Dengan Aku
Pasal Memang Patut KAU PUKUL AKU dan MARAH AKU

Terima Kasih Kerana LUPAKAN AKU
PASAL AKU BUKAN KAWAN,RAKAN,Dan TEMAN Yang BAIK untuk KAU..

Aku Cuma MAHU KATAKAN

Aku bukan MANUSIA YANG SEMPURNA
Benda yang berlaku Itu Semua
Kehendak ILAHI
Kadang-kadang kita buat
Tanpa Kita Sedari...

Cuma Satu je Aku Pinta...
Aku Sentiasa Ingat Kawan-kawan aku
Tak Perna aku Lupa..
Sentiasa Ingat Dan tersemat Dihati aku
Tapi Satu sahaja aku mahukan padakau...

To ALL MY FRIEND
PLEASE FORGET ANG FORGIVE ME




artikel|ainaa