Saturday, October 15, 2011

Hikayat Budak Demam

13 Oct 2011

Maka Bermulalah Satu Cerita





"Makanya kelas Sir Zainol bertambah panjang,dan semakin lewat gamaknya,Selain tajuk demokrasi chapter 5 yang dibentangkan belum tentu budak2 kelas itu tahu apa itu demokrasi melainkan budak2 kelas dia nnti buat demokrasi hahahhaa...

30 minit pertama
acuhh!!!! huwaa eden bersih dowh~~~~

1 jam kemudiannya ....
ACUHHH!!!! den bersin lagi dan terus bersin lagi ....
arr bila kelas orang tua ni nak habis daaa .... (dalam hati)

8.30PM
Sambil Dengar Lagu Oh Dalam Kelas tnpa memberi perhatian sepenuhnya,siap geleng-geleng kepala lagi... Bila tgok Sir Zainol seolah-olah tgh menari dgn ahli kumpulan Girl Generation
Lantas Aku Bangun dan menyanyi kt chorus nya

Jeone aldeon naega anya
Brand New Sound
Saerowojin nawa hamkke
One More Round
Dance Dance Dance till we run this town
Oppa Oppa I'll be I'll be Down Down Down Down

(semua menadang heran dan melihat aku .. lalalalalala)

Kembali beri tumpuan pada kelas nya ..Oh Mimpi rupanya~~~


9.00PM
Ku pegang dahi ku oh panas lah pula,arr bila lah nk balik ni,asal datang kelas dia ni jer demam,asal datang je demam,demam dtg jer kelas ... erkkk


Sekali Lagi Ku Dengar Lagu Oh oleh Girl Generation ... Lalalala
Sementara  tunggu tu mmg demam panas aku dibuatnya ... alalala




AkhirNya Sejam Berlalu ..
Haa.. Apa Lagi Balik Laa~~


14OCT 2011


Mak aiii,lotihnya .. badan mula panas maka mula lah saraf-saraf nk sakit di bahagian sendi-sndi ini makanya mmg susah nk bgun kepala berat sgt -sangat ... hurmm ku tidur sehingga sedar pada


15oct 2011
Hooo hidup lagi rupanya laa hish ...YA ALLAH,tak sedar yang aku dah seharian tidur adess dan adess lagi lalalalalallalalal .....


moral nya 
"bersyukurlah tuhan bg awak hidup lagi smpai hari ni.... "


Masa dalam kelas Sir Zainol tu lah lagu ni aku dgar ... hahhaahha~~~~
Lalalala (tak hormat an .. kira aku ok lagi dr bebudak yg smbang kt belakang,main mesej dan lain2~~)


(artikel ini tiada kaitan dgn tajuk diatas)



 




 
063. Oh-girl's Generation (snsd)