Thursday, November 10, 2011

Fakta 11.11.11

Assalamualaikum ......
Selamat Malam Semuanya .......


Sebelum tepat jam pukul 12.00tgh malam,di laman social facebook.ramai yg takut akan tarikh 11.11.11 ..?? kenapa ?

"
Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarik tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. D
an di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11."
Itu mengikut kitab satanic the holy of satan.bisalah bayangan orang barat,semuanya mereka percaya. akan tetapi sedarkan kita pada tarikh sebelum ini contoh 9.9.09 dan 6.6.06. ada sahaja yang digambarkan pelik-pelik akan berlaku tapi apa yang berlaku 11.11.11 sebenarnya
filem ni nk kuar



Well,orang barat terutamanya yang anti ISLAM,kalau nk cakap yahudi sbb ada juga Yahudi masuk islam,sbb Yahudi itu bangsa islam itu agama(tidak perlu fikir panjang)

this is the trailer


Meh Saya Story ....
apa yang nk ditakutkan,sedangkan orang yang betul beriman pun takut dgn tarikh ini 11.11.11MASIHI.kenapa harus takut,kita masih ada ALLAH dan ALLAH selalu bersama kita,kenapa harus takut,cuma takut kita jelah tak selalu bersama ALLAH kan.

Bayangan budaya barat masih ada lagi di dalam fikiran kita dan kita masih takut akan bayang-bayang tersebut sbb takutnya dajjal keluar dari muka bumi ini.Termaktub dalam Al-Quran mengikut sususan dan ALLAH telah susun dgn sempurna malah kenapa kita harus bercanggah dgn orang barat ..??? Kenyataan The Holy Santanic itu telah meraksuki fikiran anak muda ISLAM di Seluruh Dunia. Tahukah korang semua termasuk saya ..??



Dahulu masa tarikh 06.06.06,orang barat kecam dgn tarikh tersebut kononnya ada anak setan akan lahir,siap filem kan lagi,dan takutkan remaja islam sekali lagi,masa tu kecoh kat myspace laa sbb myspace dan friendster yang popular masa tu kan,so kecoh apa kan berlaku pada 6.6.06,sbbnya filem ni nk kuar pada tarikh tu,walhal xde apa yang berlaku pun


(kerana cerita ni kecoh satu myspace,betu ke apa ke?)

Dan sekali lagi,11.11.11 pula yang jadi mangsa pula , hehehehe pandai mereka memutar-belitkan fakta yer.sedangkan KUASA ALLAH ,siapa tahu hnya ALLAH je yang tahu,kita sebagai hamba buat perkara mcm biasa,bgun subuh,mandi solat ke tmpt kerja dan sebagainya...

Tak kurang pada itu juga,tanggal 22.12.2012, orang barat sekali lagi menyatakan bahwa kiamat pada tarikh itu .. huh ? adakah ia benar ? jawapan saya

Hanya ALLAH Maha Mengetahui Segalanya

maka keluarlah cerita 2012,tp kenapa cerita tu tak kuar pada tggal 22.12.2012? ok kita tinggalkan cerita nostradamus itu ..(eh betul ke saya eja tu??)

Dari Anas bin Malik radhiyallahu’anhu, Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallambersabda, “Sebagian di antara tanda dekatnya hari kiamat adalah diangkatnya ilmu, kebodohan merajalela, khamr ditenggak, dan perzinaan bermunculan -di mana-mana-.” (HR. Bukhari dan Muslim)
Lihat hadith itu,Ibnu Anas pun mendengar Rasulullah bersabda di hadith tersebut.Perkara ini memang tidak dapat dinafikan lagi,memang banyak telah berlaku.

Lihat sahaja dunia islam sekarang,anak muda pun tak takutkan IBU dan AYAH,malah ada pula yang sanggup bunuh IBU Sendiri. Tak Kurang juga ZINA. Baik bertudung atau tidak pegang tangan lelaki itu haram tapi buat endah tak endah .. itupun ZINA namanya kalau tak ,takdelah budak-budak sekarang nak upload video ciuman manja mereka di Facebook dan Youtube.
Betul ke tidak ..?

Ok .. Disini sahabat saya senaraikan tanda-tanda kiamat kecil si klik sini
Dan Kemudian
Tanda Kiamat Besar adalah

“Datang kepada kami Rasulullah saw. dan kami pada waktu itu sedang berbincang-bincang. Lalu beliau bersabda: “Apa yang kamu perbincangkan?”. Kami menjawab: “Kami sedang berbincang tentang hari qiamat“. Lalu Nabi saw. bersabda: “Tidak akan terjadi hari qiamat sehingga kamu melihat sebelumnya sepuluh macam tanda-tandanya“. Kemudian beliau menyebutkannya:
    • Asap,
    • Dajjal,
    • Binatang,
    • terbit matahari dari tempat tenggelamnya,
    • turunnya Isa bin Maryam alaihissalam,
    • Yakjuj dan Makjuj,
    • tiga kali gempa bumi, sekali di timur,
    • sekali di barat dan
    • yang ketiga di Semenanjung Arab
    • yang akhir sekali adalah api yang keluar dari arah negeri Yaman yang akan menghalau manusia kepada Padang Mahsyar mereka”.
      (H.R. Muslim)
      Adakah jelas ..? Tak jelas lagi tanya Ustaz Azhar Idrus
      Sekian Terima Kasih .

       Disini sy hendak terangkan bahwa saya bukan cakap ikut nafsu,kadang-kadang sy fikir dan fikir terus fikir,orang muda seperti saya juga belajar ilmuan islam dan apa salahnya sy kongsi bersama anda semua.Oleh itu tiada apa pun dgn tarikh 11.11.11 itu hnya kelendar masihi,kelendar ciptaan Yahudi. Semua dah terpengaruh kan ... saya juga apa kurangnya,kadang-kala terpengaruh juga dengan budaya barat ni,tapi apa yang saya tahu dan saya fikirkan ,kita sebaik-baik manusia satu hari nanti kita akan pulang pada penCIPtanya. Sebab dunia bukanya kekal selamanya ,Perjalanan Akhirat tu panjang,bukan pendek,terlalu panjang masanya hendak kita tempuhi.

      11.11.11
      bukan ada apa-apa pun just tarikh kosong je.....

      Kata Ustaz Azhar di Facebooknya

      Tiada apa dengan tarikh ikut kelendar islam sekarang dh 15 Zulhijjag 1432H...
      So apa nak takut .....

      jOm esok kita ke surau dan masjid beramai-ramai yer :)

      @artikelterpelihara
      sebarang kesalahan itu tanggujawab penulis yang kurang ILMUnya atau Lupa :) 

      No comments:

      Post a Comment

      Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu