Wednesday, November 30, 2011

Satu Paper Exam

assalamualaikum ...

 tersebutlah satu kisah ni kan ..
kan ...



(hnya sekadar gambar hiasan)
Perihal tentang assignment dan exam ....tp kadang-kadang kita boleh lupa pulak yang esok ada submition kt lecture dok kalut study exam lupa pulak esok ada submition,maka terjadilah kisah semester lepas-lepas dan sekarang .... aku nk study pastu aku pun bgun 2-3 pagi bajet waktu international lah kononya .. bahahahaha padahal waktu malaysia. dengan gaya manis ala-ala Fida dalam pencarian sunsilk tv3 dulu,aku pun study sambil buat assignment smbil main pesbuk sambil main game mafia 2 ... masa tgh study tu aku pun semangatlah nk belajar ni kan,kononnya esok boleh jawab lah kan ... 

studylah smpai subuh,study punya study nak masuk tandas sbb masa tu bnyak minum minuman bertenaga ... masa nk masuk tu ... haaa cakk!! jatuh tandas hahahahaha sengal!!! sakit pinggang dn punggung aku masa tu maka berdarahlah kepala aku dek terkena mangkuk tandas tersebut ...

masa tu aku pening gilerrr lah ... tak nmpak bayang. bajet nak tidur sekejap lah tengok-tengok...haaa CAKK sekali lagi ... Pukul 12 tgh hari!! haru biru aku hari tu,bhahahahahaha Sengal betul ....

Untuk tidak membuang masa exam aku jam 3 petang waktu tempatan,makanya aku bersiap sedia bila masuk tanda aku heran asal tandas ni kt mangkuk tandas dia ada kesan darah ... aku lupa kan sbb dh terhantuk tp cerita ni aku igt heh heran ni btw jgn konfius lagi cerita tak habis lagi,masa nak mandi tulah aku lupa apa aku nk buat hari ni ...

azan zohor berkumandang,makanya aku solat lah masa tu... aku nk igt balik ni apa aku kena buat .. jam dh nk dekat pukul 2.30 petang waktu tempatan ... CAKK sekali lagi ... hahaha aku ada exam ... gagagagagaga sengal ...

dan akhir sekali aku sendiri pun tak tahu apa berlaku selepas itu ... 
@artikel terpelihara


No comments:

Post a Comment

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu