Saturday, December 10, 2011

Kereta

assalamualaikum ...

  Kereta,idaman setiap manusia yang berada dimuka bumi ini tp bagi aku ....
aku suka kereta lama ...

Old Car On The Road - 2560x1600


aku suka kereta lama .. andai aku ada kereta ni 


akan aku bawa ke kolej setiap hari hahahahhaha
parking sebelah kete waja,pesona dan paling budak-budak sekarang suka demand adalah myvi best tu ...  hehehe

apa yang best kereta tu .. dalam gambar tu ..
-aku ni cepat terpengaruh dalam mafia 2 (game) yang selalu aku main tu so disebabkan itu aku cepat terpengaruh dan teringin sgt-sgt nk kereta macam ni ..

-walaupun dah old car,tp aku upgrade guna enjin mitsubishi lancer,dalam ada air-cond lagi makanya cermin tu kita ubah jadi auto hehehe baru sempoi ... kereta lama diperbaharui tayar biar jelah mcm tu an agar klasik sikit

-kete ni sesuai balik kedah ni,kampung kedah kan ,so jgn kata kedah tawan satu malaysia pun boleh ...

- dengan berbekalkan kereta ini makanya artikel ini tamat disitu 
hahahahahah

@artikel sengal

No comments:

Post a Comment

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu