Thursday, December 15, 2011

Pelakon

assalamualaikum .....

 hari ini ada sedikit comedy hendak aku smpaikan,moga terhibur ...


Kisah bermula di sebuah rumah pinggiran kampung baru ....

anak : abah nak jadi pelakon ..?
abah : tak boleh!! ang tu anak perempuan abah tak kasi !!
anak : ala abah nnti bila cek dpat jadi pelakon .. cek terkenal ala macam jiran sebelah umah kita tu apa nama dia Fasha Sanda ...
abah : i say no ...!!
anak : alaaaa .. boleh laaa nnti semua abah dapat ....
abah : haa yer .. anak abah dpat kena peluk,pegang sana sini,watak semua boleh ... kan ...
anak : alaa abah ni, normal lah tu nnti bila dah glamer abah juga dpat duit,lepas tu abah dapt nama lepas tu lak abah leh jadi PA cek.. masa tu abah femes kalah JKKKKK kampung ni!
abah : ang terlupa abah dapat lagi satu ...?
anak : apa bah ..??
abah : abah dapat DOSA ... Oleh yang demikian sama-sama jumpa di neraka ... 
anak : erkkk
abah : dah pi solat sana toksah dok berangan sangat .. hadoi ada anak dara pun berangan ntah apa-apa,ni tak masuklah rancangan Ustazah Pilihan ka .. Solehah TV AL Hijrah ke ..? ni tak Pilih Kasih  jugak dia nak ....

moral : Ingatlah wahai anak dara,Dosa anda yang belum berkahwin masih ditanggung oleh ayah anda ... 


No comments:

Post a Comment

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu