Thursday, February 2, 2012

Impian 2012

assalamualaikum

 mungkin slot kali ini agak merapu dan mungkin juga hanya sekadar impian sahaja ......





Semua orang ada impian tapi impian semua orang pasti sudah berbeza-beza .... dulu masa jaman sekolah cikgu selalu tnya

"minah apa impian kamu ..??"
"nak kahwin dgn anak dato cikgu tp kalau tak dpat tan sri pun oklah ..."
heeHH..???

Mungkin itu impian pada zaman persekolahan tapi bila dah meningkat remaja dewasa makanya impian akan terus bertukar dari zaman ke zaman dari tahun ke tahun dari bulan ke bulan dari minggu ke minggu dari hari ke hari dari jam ke jam dari minit ke minit dan dari saat ke saat... oleh yang demikian apakah impian aku untuk tahun 2012 ini ......

first .....
aku teringin sangat-sangat nak berjumpa dengan YAB Dato Seri Mohd Najib Tun Razak,Perdana Menteri Malaysia ke 6 ini ... kenapa ya ..??


Tidak menjadi masalah aku bila hendak jumpa YAB Perdana Menteri ini,bukannyer aku nak ngorat dia pun .... Beliau pun dah seumur dgn ayah aku tu haa... Kalau boleh laaa aku nak sembang dengan Beliau (PM) selama 30minit lah secara personal taknak lah kalau aku cakap PA dia yang balas .... macam tak gentelman pun ada so aku nk beliau yang balas setiap persoalan aku .....

Kedua
Aku nak jumpa dengan Ketua Pembangkang Malaysia Dato Seri Anwar Ibrahim

Kalau beliau ni banyak soalan dari DS Najib ... Aku jumpa secara personal jugak ala lepak kat kedai mamak pun jadilah kiranya 30 minit jugak lah kan ....

Ketiga .....
Yang Ini mungkin fenomena zaman anak muda sekarang yang cintakan ulama ... kalau pergi kuliah dia mesti penuh dan full dan mungkin tidak ada peluang lah kalau muslimah nk mendekati dan tnya beliau apa-apa tapi sebagai yang berani dan rasanya aku ni agak tak tahu malu aku pun nak redah macam tu untuk berjumpa dengan beliau iaitu Ustaz Azhar Idrus


secara live 30 minit jugak akan ku tanya hal-hal semasa yang usul fiqh pada beliau

Keempat
Siapakah yang ke-empat ini ...????


Adam Adli Abdul Halim ... apa soalan yang aku akan tanya pada dia andai aku dpt jumpa dia..???? sperti biasa 30minit jugak.....!! 

Dan Seterusnya ialah



Juara Ustazah Pilihan Firuz Akhtar .........



Ustaz Don Daniyal ....



Ustaz Fathul Bari Mat Jaya

dan mungkin ramai lagi para peminpin dan ulama akan aku jumpa ... Insya ALLAH
kalau diberi peluang dan masa,hendak sahaja aku sembang dengan mereka seberapa lama yang mungkin ..... Insya ALLAH

@artikelterpelihara