Friday, June 21, 2013

Aku Juara Makan Jagung Tahun 80'an!

Hah , 

  Hari ini aku pergi ke UPM sebab ada urusan sekejap dekat Dewan Kuliah Akademik Pusat ,Universiti Putra Malaysia ,Serdang.Selangor. Masa dekat Dewan Kuliah tetiba Nadia Zubir Junior aku sms yang berbunyik '

"Ya ALLAH ,troknya pagai kak ainaa, senjak bila masuk bang bang boom.... hahahahaha"
aku terkesima  dengan ayat Nadia Zubir . Kendian Mak aku lak SMS .Lpas mak aku sms Kak Is dari PKPIM pulak yang sms benda yang sama . Heh !

Bila aku tiba di rumah ...aku bukak ja facebook ... tu diaaa macam retis habaq hang, tp bajet jelah an ~~ menyampah !







 Tu diaa .... aku masuk show tu pun tahun 2007, masa tu aku ngan umi . Aku minta dia bawa aku jalan-jalan sebab aku bosan kat umah yelah sebab hujung tahun 2007 kan , show tu masuk tv tahun 2008 ditayangkan Bang Bang Boom musim ke 2 tak silap aku . Bila aku masuk ja sekolah , perghh femes sat kot dalam Myspace ngan Friendster . Masa tu facebook tak berapa nak femes lagi !

hahahahaha
Nah Video dia !

video

*sikap gelojoh itu amalan mulia ,kalau tak takdelah aku menang smpai lelangit aku luka sebab jangung tu panas kot  !!!

Sumber Video : Facebook Pegawai RELA Dang Wangi

2 comments:

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu