Saturday, June 15, 2013

Bahagia Melepaskan Jawatan

Heh

Semalam Muktamar Tahunan PKPIM KLMU Kali Kedua , dan secara rasminya telah berjaya aku dan rakan yang lain melepaskan jawatan yang sekian lama dok pakai guna tapi kerja tak berapa nak jalan sebab dah kerja .

Gambar AGM Semalam.

Muka aku adalah Ketua HEWI Kampus yang kedua selepas Kak Raudhah yang pertama kendian Kak Raudhah dah pergi praktikal . Hendak seribu daya tidak mahu dalih beribu-ribu hahahaha banyak kenangan pahit yang aku rasa selama aku jadi ketua HEWI (yang tak berapa nak HEWI) ni . Ia sangat tidak sesuai dengan aku apantah lagi Kak Raudhah (samalah kami dua) , akhirnya munculah sahabat baru yang layak untuk memegang jawatan tersebut , setelah dipraktikan selama sebulan , akhirnya aku memilih secara rawak iaitu Asma Laili sebagai Ketua HEWI Kampus KLMU kali ini . 


Aku hendak membuat muktamar secepat yang mungkin dan akhirnya ia berjaya walaupun KLMU tu canggih dan serbaguna tapi masa aku masuk kelas dia , masyallah lah sangat sepah dan tidak terurus , kemudian aku mencuba pula di bahagian projecter , lagilah ya rabbi ,komputer boleh "hang" kot , sebab tu kaler biru ja kain belakang tu ..





Inilah kerja aku sebelum AGM itu bermula pada keesokkan harinya . Aku berjaya siapkan TAG untuk mereka yang baru . Perghhh ia tidaklah sempurna tapi ada kawan tu cakap tag tu terlalu besar , aku rasa itu ok ja , hahahahhaha. Pandai remaja itu melawak dengan aku .





Oleh yang demikian maka tamatlah penugasan aku dan sabahat yang dh lama dalam PKPIM KLMU ni , moga yang baru ni dapatlah berjalan dengan manfaatnya . Insha ALLAH.

Wajah-wajah baru PKPIM KLMU 2013-2014

1 comment:

  1. Assalamualaikum.
    Nak tanya betul ke bahagian pengurusan dengan lecturer tk bagus dkt KLMU? Ada buat search google kebanyakan comment cakap tk bagus dari 2008 hingga 2012.Hopefully,mengurusan tahun 2013 tk mcm tahun2 sebelum ni.

    ReplyDelete

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu